Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|
Методична скарбничка
У розділі матеріалів: 3 Показано матеріалів: 1-3 |
|
Обдарованість - це високий рівень здібностей людини, що дозволяє їй досягти особливих успіхів у певній галузі діяльності. Розрізняють загальну і спеціальну обдарованість. Загальна розумова обдарованість виявляється в оволодінні всіма видами діяльності, для успішного здійснення яких необхідні певні розумові якості. Спеціальна обдарованість пов'язана з певними видами діяльності, в яких вона найбільше розвивається. |
Тематика бесід батьківського всеобучу
«Батьки і діти» на 2015-2016н.р.
Керівник: Перебиковська А.Г.
№
|
Тематика
|
Термін
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1.
|
Як навчити дитину вчитися.
|
Вересень
|
Бернік Л. В.
|
|
2.
|
Режим молодшого школяра як засіб збереження здоров’я.
|
листопад
|
Перебиковська А. Г.
|
|
3.
|
Виховання культури поведінки у дітей.
|
Лютий
|
Скицько Л. В.
|
|
4.
|
Єдині педагогічні вимоги сім’і та школи у вихованні дитини.
|
квітень
|
Самоходова Р. Г.
|
|
Тематика бесід батьківського всеобучу
«Дорослі розмови» на 2015-2016н.р.
Керівник: Динту Лора Василівна
№
|
Тематика
|
Термін
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1.
|
Профільна освіта. Допомога батьків при виборі професії дітям.
|
вересень
|
Динту Л. В.
|
|
2.
|
Як виховувати успішних дітей.
|
листопад
|
|
|
3.
|
Не вішайте на дітей «ярлики».
|
лютий
|
Штефлюк А.М.
|
|
4.
|
Конфлікт і його подолання- це фундаментальні елементи творчості.
|
квітень
|
Динту Л В.
|
|
Тематика бесід батьківського всеобучу
«Батьки і підлітки»
на 2015-1016 н.р.
Керівник: Середенко Віорел Флорович
№
|
Тематика
|
Термін
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1.
|
Навчальна і виховна діяльність учнів.
|
вересень
|
Карунту А.А..
|
|
2.
|
Батьківській авторітет.
|
листопад
|
Шмаін І.М.
|
|
3.
|
Єдинні педагогічні всмоги сімі та школи у вихованні дітини.
|
лютий
|
Середенко В.Ф.
|
|
4.
|
Здорові батьки-здорові діти.
|
квітень
|
|
|
|
Напрямки роботи з батьками
по Малинівській ЗОШ
- Ознайомлення з життя сім’ї, її психологічним кліматом, особливостями поведінки дитини в сім’ї.
- Визначення рівня педагогічної культури батьків.
- Виявлення труднощів, яки відчувають батьки при вихованні дітей.
- Здійснення колективного, диференційного та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу.
- Допомога батькам у підвищенні їхньої педагогічної культури, організації родинного життя як джерела самовиховання дитини.
- Залучення батьків до організації позашкільної виховної роботи.
- Створення банку науково –методичної інформації з проблем сім’ї, роботи з батьками та сімейного виховання.
|
|
|