П`ятниця, 29.03.2024, 01:43
Вітаю Вас Гість | RSS
Календар подвй
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична скарбничка

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 26
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Обдарованість - це високий рівень здібностей людини, що дозволяє їй досягти особливих успіхів у певній галузі діяльності. Розрізняють загальну і спеціальну обдарованість. Загальна розумова обдарованість виявляється в оволодінні всіма видами діяльності, для успішного здійснення яких необхідні певні розумові якості. Спеціальна обдарованість пов'язана з певними видами діяльності, в яких вона найбільше розвивається.

Батькам | Переглядів: 1234 | Завантажень: 0 | Додав: Shkola-Malynivka | Дата: 08.02.2017 | Коментарі (0)

Grigore vieru – poet cu lira-n lacrimi. Sub acest generic în şcoală s-a desfăşurat activitatea extraşcolară dedicată marelui poet.

Profesoarele de limba română s-au străduit de a altoi dragosteaq elevilor faţă de operafără de preţ a poetului G. Vieru, de a da dovadă de respect, stimă şi recunoştinţă faţă de poet prin poezie şi cântec.

Prezentatorii au anunţat că la mijloc de făurar ne-amadunat să-i aducem omagiu şi recunoştinţă poetului G.Vieru care vine la noi cu roadele inspiraţiei culese din brazda logodită cu albul aşteptărilor, să ne prilejuiască câteva clipe de primăvară, de înnoire purificatoare, prin cuvânt şi melodie.

Elevilor claselor primare au recitat poezioarele scrise de poet, au cântat, au înscenat.

Poezia lui Vieru-i

Dulce, luminoasă,

În ea mai senin e cerul,

Maica-i mai duioasă,

Limba-i mai aleasă,

Tara-i o mireasă.

 

Vezi ALBUMUL

Виховна робота | Переглядів: 371 | Завантажень: 4 | Додав: Shkola-Malynivka | Дата: 16.03.2016 | Коментарі (0)

«Турбота про здоров’я дітей, це найважливіша праця вчителя. Від життєдіяльності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили»

В.О.Сухомлинский.

Виховна робота | Переглядів: 230 | Завантажень: 174 | Додав: Shkola-Malynivka | Дата: 14.03.2016 | Коментарі (0)

Права та обов'язки учнів
(Затверджено 04.02.2005)
 
Учні мають право:
 - на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;
 - на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу;
 - на доступ до інформації з усіх галузей знань;
- брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
 - брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;
 - брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів (вихованців);
 - брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;
 - на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;
 - на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;
 - на відпочинок під час перерв, в неділю, святкові та канікулярні дні.
 
Учні зобов’язані:
 - оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;
 - дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку;
 - бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;
 - дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;
- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;
 - дотримуватися правил особистої гігієни;
 - піклуватися про своє здоров’я і безпеку свого життя і однокласників;
 - дотримуватись чистоти і порядку в приміщенні та на території закладу;
 - діяти на благо навчального закладу, піклуватися про честь і авторитет установи;
 - дотримуватись правил співдружності (поважати погляди та переконання інших людей, поважати жінок, дівчат, працівників навчального закладу, піклуватись про батьків, допомагати їм у веденні домашнього господарства);
 - дотримуватися ділового стилю одягу;
 - займатись самообслуговуванням, брати участь у суспільно-корисній праці з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей, нормативів та вимог гігієни.
 
Учням забороняється:
 
- допускати прояви грубості, вульгарності;
 - палити у приміщеннях і на території навчального закладу;
 - використовувати петарди;
 - вживати алкогольні вироби, наркотичні та токсичні речовини;
 - псувати державне, громадське та особисте майно.
 
Заохочення і покарання учнів:
 
Учні, які відзначилися у навчанні, праці заохочуються подякою з занесенням до особової справи, Похвальним листом „За відмінні успіхи у навчанні”, Похвальною грамотою „За особливі успіхи у вивченні окремих предметів”, цінними подарунками, туристичними путівками тощо.
 
По закінченні школи учні, які мають високий рівень навчальних досягнень, нагороджуються Похвальними грамотами, золотими і срібними медалями.
 
За рішенням виконкому для учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень, та переможців олімпіад встановлюються учнівські стипендії.
 
У випадку порушення норм і правил поведінки, псування шкільного майна, навчального обладнання, не виконання внутрішнього розпорядку школи до учнів можуть застосовуватися такі міри дисциплінарного покарання:
 
- зауваження вчителя;
 - зауваження чи догана директора школи;
 - догана директора школи у присутності всіх учнів;
 - направлення подання щодо порушника до підрозділу кримінальної міліції у справах неповнолітніх для вирішення питання про притягнення батьків (осіб, що їх замінюють) до адміністративної відповідальності та взяття на профілактичний облік у встановленому Законодавством порядку;
 - клопотання про позбавлення учня статусу школяра, виключення зі школи.
 
Рішення про позбавлення статусу школяра приймається на загальних зборах колективу з урахуванням думки органів учнівського самоврядування, громадської думки та погодження із відділом у справах сім’ї та молоді.
 
Учні, які порушили адміністративне право або вчинили злочин, за поданням правових органів ставляться на облік, як правопорушники, а в разі притягнення до кримінальної відповідальності – виключаються зі школи.
 
За нанесення умисних матеріальних збитків майну чи обладнанню учнями субсидарну матеріальну відповідальність несуть батьки або особи, які їх замінюють.
 

Учням | Переглядів: 229 | Завантажень: 0 | Додав: Shkola-Malynivka | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Національна свідомість - основа патріотичного виховання, це глибинне усвідомлення своєї етнічної належності та своєрідності історичної долі, невід’ємним атрибутом кожної нації. Вона свідчить про зрілість народу як самочинного суб’єкта історичного процесу, є показником морального здоров’я, духовних та інтелектуального потенціалу особистості.

Матеріали до педрад, нарад | Переглядів: 273 | Завантажень: 10 | Додав: Shkola-Malynivka | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Стан  духовної  культури  і  моралі  суспільства,  як  у  світі,  так  і  в  Україні, викликає  занепокоєння.  
      Відсутність у частини  молоді навичок спілкування,  загальних  принципів  розуміння  сутності  найпростіших  соціальних  процесів  і явищ  призводить  до  конфліктів,  стресових  ситуацій,  неадекватної  соціальної  поведінки.  Як  наслідок  —    "втеча  молоді  від  реальної  дійсності"  в  алкоголізм,  наркоманію, віртуальне комп'ютерне середовище. 

 

Матеріали до педрад, нарад | Переглядів: 534 | Завантажень: 28 | Додав: Shkola-Malynivka | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Виховання у широкому розумінні — це функція суспільства, яка забезпечує його розвиток через передавання новим поколінням людей соціально-історичного досвіду попередніх поколінь відповідно до вимог часу.

 У вузькому розумінні виховання — це процес свідомого, цілеспрямованого й систематичного формування особистості, який здійснюється в межах і під впливом соціальних інституцій (родини, виховних і навчальних закладів, установ культури, суспільних організацій, засобів масової інформації тощо) з метою її підготовки до повноцінного життя й самореалізації в суспільстві, до життєдіяльності в різних сферах соціальної практики (професійно-трудової, сімейно-побутової, суспільно-політичної й культурної) та до виконання певних соціальних функцій, прийняття соціальних ролей.

Матеріали до педрад, нарад | Переглядів: 241 | Завантажень: 7 | Додав: Shkola-Malynivka | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Тематика бесід батьківського всеобучу

«Батьки і діти» на 2015-2016н.р.

 

Керівник: Перебиковська А.Г.

 

 

Тематика

 

Термін

Відповідальні

Примітка

1.

Як навчити дитину вчитися.

 

Вересень

Бернік Л. В.

 

2.

Режим молодшого школяра як засіб збереження здоров’я.

 

листопад

Перебиковська А. Г.

 

3.

Виховання культури поведінки у дітей.

 

Лютий

Скицько Л. В.

 

4.

Єдині педагогічні вимоги сім’і та школи у вихованні дитини.

 

квітень

Самоходова Р. Г.

 

 

 

Тематика бесід батьківського всеобучу

«Дорослі розмови» на 2015-2016н.р.

 

Керівник: Динту Лора Василівна

 

Тематика

 

Термін

Відповідальні

Примітка

1.

Профільна освіта. Допомога батьків при виборі професії дітям.

 

вересень

Динту Л. В.

 

2.

Як виховувати успішних дітей.

 

листопад

 

 

3.

Не вішайте на дітей «ярлики».

 

лютий

Штефлюк А.М.

 

4.

Конфлікт і його подолання- це фундаментальні елементи творчості.

 

квітень

Динту Л В.

 

 

 

Тематика бесід батьківського всеобучу

                                             «Батьки і підлітки»

на 2015-1016 н.р.

 

Керівник: Середенко Віорел Флорович

 

Тематика

 

Термін

Відповідальні

Примітка

1.

Навчальна і виховна діяльність учнів.

 

вересень

Карунту А.А..

 

2.

Батьківській авторітет.

 

листопад

Шмаін І.М.

 

3.

Єдинні педагогічні всмоги сімі та школи у вихованні дітини.

 

лютий

Середенко В.Ф.

 

4.

Здорові батьки-здорові діти.

 

квітень

 

 

 

Батькам | Переглядів: 239 | Завантажень: 0 | Додав: Shkola-Malynivka | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Напрямки роботи з батьками

по Малинівській ЗОШ

 

  • Ознайомлення з життя сім’ї, її психологічним кліматом, особливостями поведінки дитини в сім’ї.
  • Визначення рівня педагогічної культури батьків.
  • Виявлення труднощів, яки відчувають батьки при вихованні дітей.
  • Здійснення колективного, диференційного та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу.
  • Допомога батькам у підвищенні їхньої педагогічної культури, організації родинного життя як джерела самовиховання дитини.
  • Залучення батьків до організації позашкільної виховної роботи.
  • Створення банку науково –методичної інформації з проблем сім’ї, роботи з батьками та сімейного виховання.
Батькам | Переглядів: 284 | Завантажень: 0 | Додав: Shkola-Malynivka | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Волонтерський загін “ Діти молодь - пенсіонерам”

Мета 

  • —формування гуманного ставлення учнівської молоді до громадян похилого віку;
  • —встановлення постійного шефства над пристарілими мешканцями села;
  • —проведення благодійних акцій;
  • —пропаганда здорового способу життя.
Виховна робота | Переглядів: 289 | Завантажень: 7 | Додав: Shkola-Malynivka | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-26
Вхід на сайт
Точна година
Пошук
Освітні сайти
Малинівська ЗОШ

Сайти шкіл району

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОСЕЛИЦЬКОЇ Р Д А

Новоселицька районна організація профспілки

МВС